ΠΡΟΦΙΛ

Η φωτογραφία μου
ΕΙΜΑΙ ΜΗΤΕΡΑ ΤΡΙΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΚΑΙ ΖΩ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΑΚΡΙΤΙΚΟ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ.ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΤΟ ΘΕΛΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΩΡΑΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΞΕΦΕΥΓΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΣ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΟΥ.ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟ BLOG ΜΟΥ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΙΕΣ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ.ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ.

Τρίτη 3 Ιουλίου 2012

ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ.


ΦΙΛΕΣ ΜΟΥ ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΚΟΥΜΠΑΡΑ ΟΠΩΣ ΣΑΣ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΣΠΙΤΑΚΙ.ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ ΚΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΓΥΨΟΓΑΖΑ.ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΖΑ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ  ΜΕ ΓΥΨΟΓΑΖΑ ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΑ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ΔΕ ΤΟΛΜΗΣΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ.ΜΟΛΙΣ ΕΜΑΘΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΣΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΤΗΣ ΑΝΘΟΥΛΑΣ ΑΠΟΦΑΣΗΣΑ ΝΑ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΟΤΙ ΒΓΕΙ.ΕΤΣΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ  ΕΔΩ  ΞΕΚΙΝΗΣΑ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΕΙΟ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΡΧΗ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ,ΕΛΠΙΖΩ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ,ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙ ΜΕ ΤΗ ΓΥΨΟΓΑΖΑ.ΠΑΜΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ  ΚΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ  ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ.







ΣΤΗ ΣΚΕΠΗ ΕΒΑΛΑ ΦΥΛΛΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΠΟΞΗΡΑΜΕΝΟ ΦΥΤΟ
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΞΕΧΑΣΑ ΝΑ ΤΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΩ
ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΔΕΙΞΩ


ΓΙΑ ΒΑΣΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑ ΡΟΔΕΛΑ ΞΥΛΟΥ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΝΤΥΣΑ
 ΜΕ ΒΡΥΑ ΠΟΥ ΜΑΖΕΨΑ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ.
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ
ΣΑΣ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ  ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ.


ΕΙΔΑΤΕ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ,ΕΛΑΤΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ
ΤΑ ΤΟΥ ΚΗΠΟΥ ΜΟΥ.

ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΠΑΘΟΧΟΡΤΟ ΤΟ ΜΑΖΕΨΕ ΧΘΕΣ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΜΟΥ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΜΠΟ.ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΒΟΤΑΝΟ  ΠΟΥ ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΠΑΘΗΣΕΙΣ
ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΑΝ ΑΦΕΣΙΜΑ ΚΑΙ ΠΟΤΟ ΒΟΗΘΑΕΙ ΠΟΛΥ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ.ΕΓΩ ΤΟ ΒΑΖΩ ΣΤΟ ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΟΠΙΚΑ ΣΑΝ ΑΛΟΙΦΗ Η ΤΟ ΚΑΝΩ ΠΟΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ  ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ.
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΤΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ  ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ.

ΦΛΑΜΟΥΡΙ.ΜΟΥ ΤΟ ΕΣΤΕΙΛΕ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΥΟΛΟΓΗΜΑ
ΜΑΖΙ ΜΕ ΧΑΜΟΜΗΛΙ
 ΚΑΙ ΓΙΑ ΧΑΛΑΡΩΣΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΔΥΟΣΜΟ.


ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΑΠΟ ΤΟ ΘΕΡΜΟΚΗΠΙΟ ΜΟΥ,ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΔΕΙΞΩ
 ΤΗΝ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΦΟΡΑ




ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΩΤΟ ΜΟΥ,ΧΑΡΙΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΓΙΑ ΣΑΣ
ΜΕ ΠΟΛΛΥ ΠΟΛΛΥ ΑΓΑΠΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΝΑΤΕ ΤΕΛΕΙΑ.
ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 .




.


















38 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΝΝΑ ΜΟΥ!!!!
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ!!!!!!
    ΕΙΔΕΣ ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΥΛΙΚΟ ΕΙΝΑΙ Η ΓΥΨΟΓΑΖΑ;
    ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΑ ΣΧΕΔΙΑ!!
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΣΟΥ, ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΗ!!
    ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΤΥΧΕΡΟΙ ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΟΛΑ ΚΟΝΤΑ ΣΑΣ!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΡΕΝΑ ΜΟΥ.ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΥΛΙΚΟ ΚΑΙ ΕΧΩ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΧΕΔΙΑ ΣΤΑ ΣΚΑΡΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΠΙΤΑΚΙΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΟΠΙΑΣΕΙ.ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Μου αρέσει πάάάάρα πολύ το σπιτάκι σου κι ας είναι το πρώτο!! Μου αρέσουν τα χρώματα που επέλεξες, τα φύλλα στη σκεπή (πολύ καλή η ιδέα σου!) και η λεπτομέρεια της πεταλούδας!! Όσο για το θερμοκήπιό σου...ΤΕΛΕΙΟ!!!! Σ΄ευχαριστούμε πολύ για το όμορφο δωράκι σου-είναι...μαγική η εικόνα! Καλό μήνα και πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΡΙΑΝΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΤΟ ΜΩΒ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΜΟΥ ΧΡΩΜΑΤΑ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΩΡΑΚΙ ΕΓΩ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΕΙΠΑΜΕ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  3. Ειληκρινά και με το χέρι στην καρδιά...είναι υπέροχο αυτό το σπιτάκι, δεν φαινετε για πρώτη προσπάθεια! Να δούμε πότε θα αξιωθώ να φτιάξω και εγώ το πρώτο..τουλάχιστον (είναι κάτι, που εχω βάλει στο μάτι, για να το φτιάξω, εδώ και καιρό)Φιλια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΕΒΙΤΑ.ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ,ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ.ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΕΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ! ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ!Η ΠΡΩΤΗ ΣΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ!ΕΑΝ Ο ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΘΑ ΗΣΟΥΝ ΑΨΟΓΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ!!!!ΧΑΧΑΧΑ!ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΟΥ...ΣΥΝΕΧΙΣΕ...ΚΑΙ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙΣ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ....ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ,Η ΓΝΩΜΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΓΙΑ ΜΕΝΑ.ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΣΟΥ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΡΕΘΩ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΕΜΗΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  5. Όμορφο το σπιτάκι σου...Δεν ξέρω τίποτα γι αυτή την τεχνική...Το σπαθόχορτο πως το κάνεις ποτό; Εννοείς αφέψημα ή λικέρ;Το θερμοκήπιο πολύ ωραίο και απαραίτητο στα μέρη σας...Καλημέρα εύχομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΟΣΤΡΙΑ ΜΟΥ.ΤΟ ΣΠΑΘΟΧΟΡΤΟ ΤΟ ΚΑΝΩ ΛΙΚΕΡ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΔΥΟΣΜΟ,ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΑ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

      Διαγραφή
  6. Μπράβο Άννα! Φανταστικό έγινε το σπιτάκι σου!...μια χαρά τα πήγες για πρώτη φορά....σκέψου τι θ`ακολουθήσει!...Άννα αυτό το ανθισμένο στην τελευταία φωτό τι λουλούδι είναι;
    Να περνάς πολύ-πολύ όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΤΟ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΑΥΤΟ ΜΟΥ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΔΩΣΕΙ ΠΡΙΝ ΧΡΟΝΙΑ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΤΟ ΛΕΝΕ,ΕΓΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑΣΑ ΝΥΦΗ.ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΔΩΣΩ ΝΑ ΦΥΤΕΨΕΙΣ.ΦΙΛΑΚΙΑ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

      Διαγραφή
  7. Με το χέρι στην καρδιά και μέσα από την καρδιά μου, σου λέω ότι το σπιτάκι σου είναι απίθανο! Ομορφα χρώματα, ταιριασμένα μεταξύ τους! Αχ, αυτά τα σπιτάκια, μεγάλη "ψυχολογική" ζημιά μάς κάνανε!!!! χαχα!!
    Οσο για το θερμοκήπιό σου, είναι εκπληκτικό! Πολύ τυχερή που το έχεις!
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΠΕΠΗ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  8. ΚΑΛΑ ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΤΙ ΘΑ ΕΚΑΝΕΣ???ΤΕΛΕΙΟ ΕΓΙΝΕ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ....ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΩ ΝΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΩ ΜΕ ΤΗΝ ΓΥΨΟΓΑΖΑ!!!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΗΠΟ ΣΟΥ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ...ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΕΝΕ ΜΟΥ ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ,ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!

      Διαγραφή
  9. Πολυ ωραίο το σπιτάκι σου και εγω θέλω να δοκιμάσω αυτη την τεχνική!ευχαριστούμε και για την ενημέρωση για την χρησιμότητα των βοτάνων,πολύ σημαντική!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΕΛΕΝΗ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

      Διαγραφή
  10. Για πρώτο είναι πάρα πολύ ωραίο!!!!όσο για τον κήπο σου καταπληκτικός!!!!φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ ωραίο το σπιτάκι σου!Πολύ κουκλίστικο!
    Όσο για τις φωτογραφίες, είναι πολύ ωραίο που μένεις κοντά στη φύση!Άλλος τρόπος ζωής!Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Άννα καλημέρα... το σπιτάκι σου είναι υπέροχο. Κι εγώ τη λάτρεψα τη γυψόγαζα. Πολλά μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΥΛΙΚΟ Η ΓΥΨΟΓΑΖΑ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΙΑ ΠΟΛΛΕΣ ΠΟΛΛΕΣ ΒΟΥΤΙΕΣ.ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  13. Καλημέρα και καλώς σε βρήκα! Πολύ όμορφο το σπιτάκι σου! Μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΛΩΣ ΟΡΙΣΕΣ ΧΡΙΣΤΙΝΑ,ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.ΠΕΡΑΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ.ΘΑ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.

      Διαγραφή
  14. Giasmin, το σπιτάκι το έκανες τέλειο.... Χαριτωμένο, χαρούμενο, αγαπησιάρικο... μια γλύκα είναι, μπράβο!
    Θέλω κι' εγώ να κάνω ένα με γυψόγαζα και όλο το αναβάλω! Το θερμοκήπιο θαύμα, γνωρίζεις και τα βότανα... είναι τόσο χρήσιμα....
    Ευχαριστούμε για την όμορφη φωτογραφία
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΦΙΛΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΜΗΝ ΤΟ ΑΝΑΒΑΛΕΙΣ ΑΛΛΟ,ΞΕΚΙΝ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΔΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ.

      Διαγραφή
  15. Έγινε όμορφο και γλυκούλι!!
    Μπράβο σου, για πρώτη φορά το αποτέλεσμα είναι καταπληκτικό!!
    Η γυψόγαζα είναι φοβερό υλικό και μένα μου άρεσε πολύ!!
    Καλή συνέχεια εκεί στην όμορφη φύση σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΜΑΓΔΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ.ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!!!1

      Διαγραφή
  16. ΑΧ ΑΝΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΔΕΣ ΤΟ ΤΕST ΚΑΙ ΘΑ ΛΕΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΑΥΤΗ!!!ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ ΘΕΛΩ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΜΙΣΗ ΩΡΑ ΝΑ ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ BLOG ΣΟΥ.ΜΠΗΚΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ ΑΛΛΑ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΤΕΣΤ ΑΛΛΑ ΕΙΧΕ ΠΕΡΑΣΕΙ Ι ΩΡΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΣΠΑΣΑΝ ΤΑ ΝΕΥΡΑ.
    ΛΟΙΠΟΝ ΕΔΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ ΑΤΕΛΕΙΕΣ.ΟΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΜΟΝΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙ.ΑΡΑΑΑΑΑ
    ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΟ ΟΜΟΡΦΟ ΜΕ ΓΛΥΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΝΟΥΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΣΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΟΡΦΟ ΒΟΤΑΝΟΚΗΠΟ ΣΟΥ!!!!!ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝΑΣΙΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΦΤΑΙΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΠΛΟΚ,ΕΙΛΗΚΡΙΝΑ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ ΠΑΡΟΛΗ ΤΗ ΤΑΛΑΙΠΟΡΙΑ.ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  17. εΕίχα αρκετό καιρό να περάσω Γιασμίν απο εδώ το πρώτο ειναι που έφυγα για το καλοκαιρι μου στην εξοχή και το ιντερνέτ στο σήμα που ειναι προβληματικό να μην πώ κλεμένο..χι..χι.. και ειναι λίγες οι ώρες που μπορώ να μπώ στα μπλοκς....γι αυτό ζυτώ συγνώμη...τωρα που ήρθα είδα και τις προηγούμενες αναρτησεις σου με τον κουμπαρά σου που έγινε πολύ ομορφος...και τωρα αυτήν με το σπιτακι!!!!! πόσα μαθαίνουμε απο εδω μεσα έ;;;;μονο να το θέλουμε....παντως σου έγινε κουκλίστικο....πας και εσύ στα μαθήματα που πάει και η Ρένα;;;μπραβο σας πολύ καλές μαθήτριες γίνατε....φιλακια μεχρι την επομενη φορά που θα μπορέσω να ερθω......να εισαι καλά ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Το σπιτάκι σου με τη γυψόγαζα είναι τέλειο και ας είναι το πρώτο. Με εντυπωσίασε όμως η σοδειά σου.Είναι ότι καλύτερο να χρησιμοποιούμε υλικά της φύσης για την θεραπεία παθήσεων. Μας έδωσες τις καλύτερες πληροφορίες γι' αυτά μπράβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αννα το σπιτακι το εφτιαξες τελειο!!Εισαι πολυ τυχερη που ζης σε εναν παραδεισο!!Εχης και θερμοκηπειο?Με εχης εντυπωσιαση!!!Σε ευχαριστω πολυ που στολισες το δωρακι μου!Καλη εβδομαδα σου ευχομαι!!Φιλακια!!Θα ξαναρθω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γλυκό μου κοριτσάκι σε ευχαριστώ για την υποστήριξη και τα γλυκά σου λόγια.Με συγκίνησες!! Το σπιτάκι σου είναι ονειρεμένο , καταπληκτική δουλειά.Ξετρελάθηκα με το θερμοκήπιο και όλα τα βοτάνια που μαζέψατε.Μπράβο βρε παιδιά.Και να ξέρεις οτι ξετρελάθηκα που μου είπες ότι θα μου στείλεις παι΄βνια να φυτέψω το Φθινόπωρο!!! Χάρηκα τόσο μα τόσο πολύ.Το λατρεύω αυτρό το λουλούδι...Φιλάκια γλυκιά μου.Καλές βουτιές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Άννα μου , είναι τόσο όμορφο και μου αρέσει πολύ η στέγη του!!!!!!!!!!!!!Συνέχισε!!!!!!!!!!!
    Καλά ε!!!!! το θερμοκήπιο σου υπέροχο!!!!!!!!
    Μου αρέσει το τήλιο, από τα άλλα ροφήματα το προτιμώ!!!!!!!!!
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

OI ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ